Monday, April 18, 2011

about my LOVELY BESTIE ( :


.ny nak citee siked pasai bestie terbodoh babi macam sial bangang bingai bangkai sume kat kau ;D
.amek kau haahahha , aku suke ouhh bekawan dengan mat saleh sebijik ny , dye sporting , klakar , *tu yg paling penting , and kachak , bangge laaa aku ny weee hahahaha , dah kau jangan nak kembang2 ,
.tapi siyes lahh aku memang sayang gile kat dea , *kawan yeaa kawannnn , tak lebeh2 -.-
.dea ny bila aku susah aku cari dea , bila aku senang dea memang ade pun , macam hantu , kat mana2 ada haha ,
.dea ny tak malu ouhh , eh means dea ny suka berterus terangg ! to the point jahh gitu , kan syuk ? ,
.hmm , hari2 jahh aku kena main messages dengan dea , kalau tak aku susahh nak bernafas , haha ,
.apatah lagi bila aku tengah bengang atau takda mood , cari jahh dea , nanty aku msty gelak punya bace ayat2 dari dea ,
.bila ade benda jah nak share and story morry mesty cite punya lahh kat aku , and aku pun tak penah segan2 story masalah2 aku kat kau , sebab kau paling aku bole percaye meyhhh , *adelah jugak ;D
.suke share2 cite dgn dea , yg siyes bole jadi lawak , benci aku , bila aku sedeh jah melawak , bila aku bad mood n bengang jah melawak , bila aku tengah happy kau bahan aku , haisshh ,
.and dea ny agak berkira siked ouhh dengan aku , KEDEKUT ! ,
.haritu before dy hang dy call aku n cakap , "weyhh asik2 aku jahh call kau , pasni kau lah plak yang call aku bodoh !" haaa kan dah kena bodoh aku ,
.ape ape pun thanks yaa syuk selami ny jadi kawan baik aku , HOPELY selamanya aku kekal bekawan dengan kau , yeahh , yang tu aku dah agak lahh , kita mesty kekal punya , kau mana boleh gaduh2 dengan aku , sebab aku sexy n comel kan ? , hee ,
.dah ny jah nak cite pasal kau , ape2 pun YOU'RE THE BEST ( :

No comments: