Thursday, May 19, 2011

Fatin Eleena ( :



  Heyy babyy (: how're you ? dah makan ? tengah buad ape baby ? haha , *basa-basi jap ;p
Eleena , taupun kau dulu dulu punya duluu ney kita musuh kan ? tapi dulu , now kita ade ENDING STORY yangg baeek punyaa :D dah rapat balek dah , sebab ape aa mule-mule ? if tak silap aku sebab sam , kan ? hahah ! padan muka dea , dah jadi mangsa bahan kita dah kan ? sapee suruh buat hal :D ,
  Ehh baby , lepass ney harapan lah kita nak gadohh lagi , kau jangan harap lahh :P . acctly best kawan dengan kau ( : sebab kau , hmm , banyak laa perangai kau yg aku suka , bole dikatekan satu kepala jugaa lah en enen ? Kalau ingat zaman dulu-dulu baby , sumpah kelakooo ;D gaduh sana-sini , sampai tag-tag nama bagai hahah ! comel jahh time tu , tapi tu dulu lahh , sume orang pun kan pernah salah paham kan ? n pernah buad kesilapan , macam tu juga laah yang terjadi dgn kita , aku tktau nak taip "kesialapan" atau "salah paham" punca pergaduhan kita , ahhh , pedulikan laa betol tak ? sekarang kan dah tak camtu :D
  Dulu kalau jumpa jahh , cerita lahh , mesti nak jeling-jeling panasssss ! hahah , sekarang kalau kita jumpa baby , jeling-jeling manja sikiiit haha , kan ? yea aku cakap camtu sebab kau manje ( :  hmm , now kau ada life baru baby , hope Bf kau yg sekarang tak sakiti kau macam Bf-bf kau yang dulu-2 tu ha kann ? N aku tengok kau happy jah ( :
  Ofcozz lah happy , tengok keadaan lah kan ? bestnya jadi kau , ade Bf yg sayang kau sepenuh hati hahah *bajet tau plak . ehh apahal aku menyampuk neyy ? adoyy --' papehal baby , kita no more enemy n aku dah sahkan kita bebaik kayy ? ade sesape jahat-jahat dengan kau roger jaa aku , ade number aku en ? haa . kita kasihh potong tu minahh kayy ? :D

No comments: