Sunday, May 22, 2011

I'm Falling LOVE :)






.time korang bace blog akuu neyy , dah tukar NEW BACKGROUND lahh :) aku sukaa pink-pink neey sejak jatuh hati <3 . hiihihi , noww dah ade orang lain baruu :) you you , thanks tau , actly malam tu aku bad mood nak mampush lah sebab Bf aku sendiri tackle bestie aku , manuasia hampak eyy ! , geram , sedih , kesal , benci sume adelahh ,
.actly Bf aku cakap dy just nak game pmpuan tu , untuk aku ? aku rase tak , aku rase dy buad sume tu sbb dy memang hobby main game orang , stok pakai sbulan jahh :) tapi whatevaa kan ? aku betul-betul nak lupakan kau b :) kau cakap one day after kau betul-betul hancurkan hati pmpuan tu kau nak balek kat aku ? PUII ! ahh pape jea lahh , malam tu aku mmg tak selera makan sume , sbb rase nak tumbuk orang ja , GRR ! tapi tetibe jaa time aku otp dengan laki yang kat gambar neey , sume berubah :) feeling-feeling yang nak nanges sume tu memang ade , nanges bahagia lahh :D sayyang , thanks tau ?
.kau neyy keje asik nak hibur aku jahh :) hmm kitaorg On the phone dari kol 12 camtu sampai nak kol 4 koyd . hahah . BOSAN ? tak langsung laah , dea ade jaa bahan nak cakap , tak habes-habes cakap cakap n cakap jaa time tu , then asik cakap CHILL Fyee , alahai , aku dah lega hati laa sejak kau bagi aku semangat tu :) takyah ckp chill-chill bagai , hati aku dah tenang sebab kau , and satu benda yang aku suke , kau tak pernah bole buad kita gaduh kan ? kenape eeh ? aku siap nak cari kesalahan kau jaa , *SAJEE , tapi tak dapat jugaaa :D kau pandai jage hati aku , and tiap mssge dgn kau jantung aku berlubang-lubang dahh lah :D .
 .tiap aku nak online jaa , kau selalu bagi amaran tetap , "kau jangan nak menggatal dengan orang lain yea !" n tiap aku nak pegi lepak kau asiik nak pesan kat aku jugaa "kau jangan nak menggatal dengan orang laen yea!" n bila aku nak tydooo pun kau selalu cakap "tydoo ! jgn nak menggatal dgn orang lain kau ! , aku tau kau siaplaa! " waah , kejam shialll <3 and bagus lahh kau cakap camtu selalu kat aku , kau selalu nak ingatkan aku kan ? aku akan ingat kau laa walau aku buad ape n kat mna-mana jaa b , jgn nak risau yaa ? n kalau korang nak cakap dea kejam kea , hahah kesah ape aku ? dea aku punyaa , so ape kitaorg nak buad takde sape bole leave comment :P ngeeeng .
.sayyang , kita takmau macam orang lain asik nak bergaduh ja kejee kayy ? hari-hari bermanje-manje dengan aku lagi bagus kan ? kan kan kan ? jawab ! hee , thanks sebab warnai kehidupan aku balek , ILOVEYOU , YOULOVEME ??? dah tau dahh :)

No comments: