Monday, June 6, 2011

Happy Holla Day's


.Cerita today- *best gilaa , aku pun rasa nak gelak sampai mamposhh goshhh ! <3 so lelaki yang baju cokelatt neyy lah NIK ! adek ipar sayaa :) Hee baru bakal lah , sorry . Semalam NIK nak sangat jumpa intan , tapi intan taknak so dia suruh i pujukkan meyh , i sudi nak tolong dia , tapi dengan syarat NIK harus padam number aku kat handphone DAENG . ! Then NIK nak tolong aku , tuu yang aku pujuk INTAN , aku cakap jeaa lah if dia taknak jumpa NIN aku pecah rahasia-2 dia , n INTAN pun denga cakap aku , hahha tau takooot . After tu nik tanye-2 knp aku taknak dah dengan DAENG , aku chakap laa sebab aku taknak kacau hubungan orang meyh . Then aku dah malas dah nak cakap pasal DAENG tuh lagi , kitaorg tukar topic , tapi tetiba jah aku teringat , macam mana NIK nak jumpa aku n adek aku ? sedangkan dia tak use phone kan ? Err , aku tanya NIK mcm mne nak contact , dia bole jawab selamba , (nanti i datang dengan DAENG k? papehal i roger guna number dia) SHITT ! Aku baru plan nak lupakan that boy --' huh lagi-2 nak jumpa dia . Tapi aku senyap jeea lah . Aku memang bila takda mood malas nak cakap banyak-2 neyy . After dah sampai sume , first-2 dorang datang rumah aku , tapi INTAN taknak memunculkan diri , sebab malu . Time tu aku , RAPI , NIK , n DAENG jah ade . yang NIK sibuk guna phone aku call INTAN , yang RAPI sibuk jah pegang moto kesayangan dia , yang DAENG sibuk angkat call dari someone , yang aku sibuk usha-2 dorang .Tapi after NIK dah bjaye pujuk INTAN n INTAN keluar dari bilik , kitaorg pula taktau nak lepak mana . Tengah shock-2 sembang kat halaman rumah tu , hujan , lebat pula , aku tengah pakai singlet sejuk jeea , after tu DAENG ckp kat RAPI *Hoy RAPI buka baju aku ! Hujan neyy , sejuk . Aku ingat DAENG nak bagi kat aku , so aku cakap , *ehh you tak payah laa , kesian kat dia . Then DAENG jawab pula , *eleee pasan , u ingat i nak bagi kat u ? . Huh ! geram aku , tapi after RAPI buka , dia pakaikan kat badan aku juga , haha . Belagak tak syg aku kau yee ? After that kitaorg putuskan gy Steven's jea lah after hujan reda . Tapi ade 2 moto , kita ade 5 org sume , so bergilir-2 anta . Sampai jeea kat sane yang aku nak kembang uh , DAENG duduk sblah aku juga <3 then aku tanye dia kenapa murung jah , dia cakap tak kenapa-2 pun . then sume senyap , ,  tetibe DAENG ckp kat NIK *dua bulan aku couple akhirnya putus juga . Then aku senyum-2 , NIK n RAPI sengih-2 tengok muka aku memerah , hihi . Ofcoz lahh happy . After that aku dgn DAENG still tak okkay lagi , aku taktau lah malam tu kitaorg kaku koyd . Aku ingat sampai pagi tak tegur-2 but last-2 dia pegang tagan aku :) Dari situ dah mulaa lah kebiasaan kitaorg . Cubit-2 , aku gigit dia , dia gigit aku , aku tarek bulu kaki dia , dia pun buad kat aku . Aku peluk dia , dia kiss aku <3 Then kitaorang Bisik-2 dari jarak yg sgt dekat :
FYEE : You , i sayyang you .
DAENG : i pun . Tapi u curang dengan i .
FYEE : You , bila masa i curang ? . i sayang u lhh , knp tak percaya dgn i ?
DAENG : tu ramai sangat u layan laki knp ?
FYEE : i tkkan buad lg .
DAENG : If i nak tinggal u macam mana ? .
FYEE : Kenapa nak tinggal i :(
DAENG : You yang suruh i tinggal u kan ? itu yang you nak , so i ikut you lah .
FYEE : Taknak ! i menyesal lah , i sayang you koyd ..
DAENG : okkay , tapi you kena tinggalkan sume laki tu , jgn layan laki lain selain i , n buad i percaya kt u balek mcm dulu .
FYEE : okkay Fyee akan buad lh , 
DAENG : apa bukti u syg i ? i nk bukti skrg .
FYEE : you chakap jea skrg ape-2 i akn buad .
DAENG : i takut u tak serious dengan i , i sayang you , i nak u layan i sorang jeea . i takut u tinggal i . 
FYEE : Hmm . . . .
DAENG : sayang i kan ? pusing 1 tempat ney sambil lari , 
.Pastu aku baru nak berdiri dia dah pegang n tarik aku . ahahah . Dia cakap okkay dia percaya dah kat aku . Then kitaorg berlima buad hal masing-2 . Aku dengan DAENG berdua , sembang-2 then manja-2 , RAPI dengan INTAN pun sama , RAPI sibuk manja-2 dengan Laptop aku juga --' hahah . Kesians . Then time nak balek tu yang paling sweet , dorang sume naek moto , DAENG cakap dia nak menapak dengan aku , so sweet , dari tmpat tu dia gendong aku n pegang n peluk aku sampai rumah , Pukimak sweet shiall . ahaha . Then singgah rumah ku kejap , after tu bru lhh blek hee . Iloveyou DAENG AFFIAN BIN DAENG AFFENDI . <3

No comments: