Wednesday, June 22, 2011

Muka baru bangun tydo , weehee :)



Nampak ann ? Ahha , dah , suke lah tu akhirnya dapat tengok jugaa muka aku bangun tydoo . Aku dah tau dahh , comell :P ehee tak aa gurau . Saje boring-2 snap picca baru bangun , sebab takde bende nak buad :'/ daritadi neyhh aku tunggu Daeng neyhh tak sampai-2 , pegi dari umah kol 8+ macam uhh , sampai kol 11 skrg tak sampai jugaa --' haihh . Risau tak risau lahh jugaa an ? Aku call tak angkat , Rezza Fallen cakap yang Daeng n Nik ntah-2 mati kena langgar moto kea lori kea , aduuuhhs . Lemah jantung aku shialll , tapi akhirnyaa aku call angkat jugaa , dia tengah ade hal sikitss dengan bestie diaa kat Flat . Hikhikk <3 aku sukaaa . Ingat kenape-2 tadii . Okkay lahh nak mandi japgy dia sampai then nak makan togetherr hiiihii , Kbyeeee ;p muahhh:*

No comments: