Monday, December 12, 2011

Untuk buah hati saya Muhammad Ashraf .

  Post neyh special untuk awak Ashh (: Saya sayangkan awak sangat - sangat . Dulu Bie nak sangat Baby setia n jujur dengan Bie kan ? Tapi Baby still dengan perangai Baby , tak pernah nak berubah untuk hubungan kita . Hari - hari Bie sakit hati sebab Baby . Baby lepak dengan member-2 laki sampai pagi then tak layan Bie . Baby tak pernah dengar cakap Bie n selalu tipu Bie . Baby anggap Bie macxam kawan jea hmm . Tapi pelik kenapa Bie selalu bersabar & takpernah sikitpun curang ? Baby akhirnya sedar Bie betul-2 sayangkan hubungan neyh . Maafkan Baby sebab pernah buat Bie macam tu sayang :[ Baby buta ! Err kenapa lah Baby buat bie macam tu :/ Selama kita couple takpernah Bie curang kan ? Bie selalu setia walaupun macam-2 pmpuan harem yg contact Bie . Thanks Baby Boy awak selalu tepat janji <3 And kita selalu bergaduh sebab perangai Baby kan ? Ya Baby tak menafikan lah . Padahal Baby yang salah tapi Bie yg kena marah dengan Baby haha pelik pula aku neyh . Walaupun hari-2 Bie kena marah dengan Baby tapi Bie tak pernah complain Bie ikut jea ish ishh geraammnye tengok Bie . Bie selalu pujuk Baby dengan belikan Baby chocolate kan ? Haha :* Baby ingat lagi time kita gaduh kat rumah Baby cakap Baby nak blah tinggalkan Bie , time tu Bie bagi Baby kunci & pergi tandas kejap , bila Bie kuar jea Baby dah takada . Bie terus usha-2 tingkap tapi tak jumpa pun Baby kan ? Then Bie fikir Baby dah lari jauh Bie pun menangis kuat pulak tu haha macam budak-2 lahh Bie , padahal Baby menyorok kat almari jea . Then ingat tak time Baby tengah lapar dulu . Bie terus tak fikir apa time tu Bie terus jual BB then belikan baby makanan sebab time tu Bie tengah kering . Bie cakap kat Baby yang Baby neyh lagi penting dari BlackBerry tu . Haih kenapa awak sanggup buat macam tu sayang ? Pastu kita hangout KL n baby penat malam tu malas nak jalan kaki dari pavi ke KLCC Bie dukung Baby sepanjang jalan haha comel jea alahai . Bila Baby ingat-2 balik sume kenangan kita Baby jadi rindu dengan Bie walaupun Bie dah ada di depan mata Baby 24/7 hee :p

     Baby selalu buat Bie sakithati . Sumpah jahat gila aku neyh doe :( Hmmp . Bie percayalah aku betul-2 sayangkan kau tahu ? Selama neyh bila kita gaduh aku mintak break ataupun cakap pape tu bukan aku betul-2 maksudkan Bie sumpah . Tu sebab aku tengah bengang jea . Aku tak pernah berniat nak tinggalkan kau & nak akhiri hubungan kita neyh . Banyak gila kau berkorban untuk aku . Sanggup susah untuk aku . Sedih untuk aku . Kau yang paling paham aku Bie kau tahu tak ? Aku tak sangka dapat kau . Tak sangka dapat Boyfriend yang betul ikhlas sayangkan aku & sanggup berkorban banyak . Tolonglah lepas neyh jangan pernah fikir bukan-2 & ragukan aku . Takada orang lain dah sekarang ada kau sorang jea yang aku sayang Bie . Kita berdua sama-2 hadapi masalah yea sayang ? Selama Baby boleh bernafas Baby akan temankan Bie & takkan pernah tinggalkan Bie . Baby taknak kecewakan Bie dah . Baby taknak sia-2kan kasih sayang Bie neyh .
   Bie selalu manjakan Baby , bila dengan Bie jea Baby rasa macam hidup jadi budak kecik lagi dohh . Bie jaga Baby , Bie suap makan , Bie dodoi Baby haha comel sial <3 Apa yang Baby nak Bie selalu usahakan untuk bagi Baby kan ? Bie selalu percayakan Baby . Bie dah buat Bnaby happy okkay ? No need other boys . Youre good enought for me Bebbehh ! Hmm Baby sayangkan Bie sangat-2 tau . Walaupun Baby selalu merajuk dengan Bie tak tentu pasal . Alaaa tu sebenarnya saja-2 nak menggedik dengan awak takkan takboleh an an ? ;* Sume kawan-2 rapat Baby selalu cakap kat Baby yang dorang suka bila Baby couple dengan Bie sebab dorang pun tahu yang Baby betul-2 bahagia dengan Bie (: Hihi see sayang ? Baby suke sebab sume besties Baby dapat terima Bie & tahu apa yang terbaik untuk Baby ;* Ily Muhammad Ashraf Bin Muhamad .

No comments: