Tuesday, May 17, 2011

Kau harus tau! :D



 Okkay man , neyy pun gambar kau , aku rindu kau ! rindu jea lah , lain takda , hm tapi betullah dulu selalu jugaa lepak sama-2 and haha blog ney takyah tau lah , kan man ?
.secret is always be our story ( : yeahh aku suka macam ney darpada kecoh-2 nak mampos tak tentu arah , manusia zaman sekarang ney kalau dah jelous mulut dah boleyy mengalahkan besar tembikai , so man , sorry tak dapat lepak lagi yeah? )': aku dah jarang khua , apetah lagi now sangat jarang lepak-2 kat area danau kota , wangsa maju , sri maya , setapak , tempat kita tuhh man (:
.pape pun aku usahakan kita boleeyy lepak sesama lagi lahh yerr? papepun rindu kau jugak haha !
.kau ingat gambar kau yang sebijik neyy? , mesti ingat punya lah kan? gambar neyy captured time kita lepak wasting time sesama , man man comell muka kau hha !
.nak tau apa hubungan aku dengan dea? , mana da pape , kawan sudah ( ; and takda sape perlu tau itu , aku panggel dia man bukan sebab apa , tapi memang dah nama man ! hha ! , remember it? IMY SYG , kdabye AIMAN EVANS' 

No comments: