Monday, June 20, 2011

Marcoliani Milano


.ada nampak ? . hee . selalu nampak kitaorg bersama kan ? Btw aku pening jugaa neyh , muka kitaorang sama eeh ? . err pape jeaa lahh , sama tak sama pun tak kesah ahhha . Dia neyh adopt lylsys akuu , ramai gila orang cakap aku dengan dia true sibling , aku pun taktau kenapa , dulu aku dengan dia neyh kira musuh ketat lahh macam tu , hmm . Tapi now dh memang taak aa , budak neyh , selalu doee buad aku marah >.< tapi aku marah dia macam-2 tuu jea aa , takdenyee sampai tahap gaban , standart lahh sibling kan , bukan nyee musuh dah pun . Aku taktau apa motif dia neyh nak kawan balek dengan aku , to the point jeea aku neyh kan , kalau dia memang nak peace dengan aku , aku takde hal , bnde bukan pernah cari pasal pun dengan aku budaa neyhh , yang ade aku jah cari pasal dengan dia , tak sangke jugaa laa aku dah serapat neyh dengan dia , and now macam-2 kitaorang buad bersama , haha . Dek , kita dah macam homeless pun ade an ? . ahhhh kesah ? . Ermm , tapi dia ni masuk air keriau sikit , tu yg tak bole blah tu , hobby dia celuk kredit aku --' eeyhh budak neyh . Haha , dah dah laa tu , now aku just nak jage dia jahh , kalau korang nak tau aku jage dia serious or tak , n berjayee or tak , tengok aa , sampai sekarang minahh-2 K.L ade yang berani sentuh diaa ? . haa , jangan main gilaa , dulu orang buli-2 dia , job n rembat diaa bolee aa kan ? . Sebab aku buad dekkk jahh , sekarang ? . Kau try lahh maii , ahha . Ehh adek , kau jangan main tikam belakang aku kayys ? Aku sayang kau dah macam adikk aku meyhh , nakal-2 tu bolee , jahat-2 jangan , hahah . Aku pun terkejut yang kau cakap HP kau hilang time kau dating dengan BF kau tuu n kawan-2 dia kat situ . Aku rasa macam nak tunggu Saha online n tumbuk dia melalui laptop neyh pun ade , grr . Boyfriend ape kau ? . Ade awek macam neyh taknak jage leklok ? . Kau tunggu aku sound kau tepek-2 bilaa jumpa ! . Sorry dek , aku memang sayang kau , tapai tak kia lah bestie kau kea , BF kau kea , if dah buad macam neyh , aku tak bolee bla . Haa , and yang paling aku kelaka dari buda neyh , dia bagi aku new num , aku tanye lah dia dapat phone dari mana , tau jawaban dia ? *Aku job orang punya --' HAHA ! Dah laa buad dosa , bagi jawaban macam telan kek jahh , oiii adekkuh , pelik banooor . Kayys aku dah penat taip , tu jah nak gtau korang , musuh dia , musuh ku jugaa . Sekian*:

No comments: