Sunday, July 3, 2011

bosan part yang keberape dah neyh .

Today dah laa aku tak khua gi mane-2 then tak buat ape-2 yang buat hati senang . Online , makan , errrr --' Naik menyampah aku ! Eyyyh , ade orang message pun aku takda mood yang baik nak reply-2 neyhh . aku tak bolee layan dorang ! Jyeeah aku dah janji camtu kat boyprenss so aku buat laa . Tadi dia *BF ade laa juga message aku , dia tengah siap-2 nak pegi Mari Menari kat Astro tu , amboiiii semangat --' Haa pasal Mari Menari tu laa aku jadi bosan , dalam studio dia tak bole message aku , nak call apetah lagi . Pantattt babi kau sailang aku yeea Mari Menari ? Tunggu aku tamparr kau kuat-2 laju-2 hahaha ! Eh hidup aku membosankan rite ? If macam neyh hari-2 naik laa berat badan aku . Please do something Fyee Putreeeee ! Kau pun dok melantak kat depan tv jahh kejee kau tu kenapaaa hah ? Grr rasa macam nak request sayap baru jahh . Kan best bolee terbang sana-sini menggatai-2 usha org kan ? Dah laaa aku taktahu actly nak buat ape , pasal contest dance tu aku tak bolee message dengan boyprenss tersayong aku , marah gilaaa neyh ! badmood sudahh --' Aku rasaa malam neyh aku tak pegi lepak laa dgn Daeng , shoo sad . Kesian aku . Ahh mati lagi bagos --' dah laa aku dah mula mencarut kan ? Tolonglaaa baca post neyhh daeng , aku BOSAN ! Aku nak kau datang depan ruma then ajak aku pegi mane-2 melepak kea main skate kea , sbb bile tgk muke hodoh kau tu apepun aku tak rase kecuali kebahagiaan , haaaa . So please laa ajak aku lepak cepat , datang depan rumah cepat Daeng sebelum aku gila hahaha ! Iloveyouu laa cibaii <3

#Neyhh post aku yang paling serabut kan ? Apaa motif pun aku taktahu , just bosan --'

No comments: