Monday, July 11, 2011

PLKN & Anw Radii .





Okkay tahun neyhh aku SPM . Tu ramai orang tau , n' gilaa apa bila ade yg tak tahu --' aihh , bagini cite dia , nampak laki jambu tuu huh ? Yg pakai speak mate tu lahh hahah ! Dia lahh Anw Radii yg aku takot-2 kan . Hahah ! Korang tahu apa ? Korang tak tau weyhh mulut dia masin , jyeah . Aku tahu lah an Anw kan ? Aku tahu banyak-2 orang , yang sekor neyh yg buat aku kuar peluh hahah ! . Dia tak banyak cakap , tapi pabila dia dah bercakap 1x , memang tak aa aku nak denga . Aku bangun tydo today terus menghadap pc dgn Daten Milano . Then aku tengok status ramai-2 orang , kenapa sume yg form5 asik nak buat status pasal PLKN . Err awal-2 aku buat dek jeaa . Then Im chatt dengan si kawan lama neyh , dia cakap dia tgh cari info pasal PLKN , *kitaorg same age . Then aku cakap aku taknak masok , dia cakap pula tetibe , *u mesti masok punya , gentle u dah dapat (: . Bapakkk . Then daritadi sampai skrg dia asik nak cite cakap PLKN , dia suruh aku buat rilek jeaa sebab aku takkan BOTAK . Memang laa dol ! Sape pula nak BOTAKKAN aku kat sanaa huh ? Eyy , tapi aku sayang kulit aku --' aduhh special tuu tau ? . And aku neyh dah banyak plan cantekk untuk next year . Lagi 4-5 bulan jahh aku nak lunch plan aku whoaaaa :O Kalau aku PLKN jugaa . Aku taktau nak melawat bomoh yg mana . Nak kena pegi juga neyhh cari bomoh ahhaha . Ahh biarlaa , janji aku tak sentuh or masuk PLKN tuu , sumpah kalau cekguu or sesape bace post aku neyh n' then terus gi daftarkan nama aku sebagai calon , memang aku tunggu keturunan kau membesar . Aku suruh bakal-2 keturunan aku buli anak beranak kau tuu sume k ? --' Haa aku jahat aku jahat , jgn main-2 laaa pasal neyh . K takda mood , takut byee .

No comments: