Thursday, September 15, 2011

FINALLY :'] Thanks Allah .

  Beberapa minggu neyhh aku macam tak bole rasakan apa-2 kebahagiaan pun :/ Hmpp . Kenapa neyh ? Aku tak pernah rasa macam neyh before . Tapi sekarang aku rasa macam aku tak nak apa-2 selain dia . Hmpp . Hari-2 orangorang yang sayang aku try hibur aku , happykan aku , buat aku gelak , tapi semua tu rasa kosong jee :/ Sepi . Aku taktahu apa isi hati aku . Batu kott agaknye . Belakangan neyh aku tak rasa apa-2 kebahagiaan , aku tak rasa apa-2 kesedihan . Hanya 1 yang ada dalam fikiran aku , dia <3
  Apa yang dia rasa sekarang ? Apa yg dia sedang buat sekarang . Apa yg dia fikirkan . Dia lepak dengan sape . Dia kat mana . Dia dah makan or belum . Semua tentang dia , macammana aku bole sayangkan orang sampai sebesar neyh ? Dah sebulan 1 minggu Meyy . Aku tak berhenti berharap kau crik aku balik . Sebab memang 1 hari nanti kau akan crik aku balik .
  Harus berapa lama lagi aku macam neyhh ? Hari-2 aku mengharapkan benda yang sama . Benda yang maybe takkan pernah jadi kott dalam hidup aku :'/ Bersama dengan dia balik . Aku tahu memang tak mungkin doo . Tapi entah kenapa aku tak dapat lupakan macam tu jea . Banyak gila kenangan dengan kau Meyy . Mana aku pegy situ aku teringat kau :'/ Nak buat macam mana ? Bahkan aku kat rumah pun aku ingat kau punya . Apa aku baik mati jea baru kau hilang dalam fikiran aku ? Apa aku harus hilang ingatan ? Macam mana neyhh ? Aku tak tahan nak tanggung semua rasa neyh . Orang yang tak rapat sangat dengan aku tengok aku macam kuat n tabah . Tapi orang yg betul-2 rapat jea dengan aku tahu apa yang aku rasa hari-2 . Aku selalu chatting dengan Baby , aku selalu lepak dengan Tasha , Milano N Intan . Aku selalu berkurung sorang-2 dalam bilik . Ha dorang semua jah tahu derita aku Meyy . Takda sapa lagi dapat paham aku . Dari berjuta-2 manusia kat dunia neyh , kau sorang yang dapat paham aku . Aku selesa bila dekat kau . Dengan kau aku tak kenal erti sedih , sakit hati , susah , menderita , tapi kau dah buat aku lebih dari itu sekarang Meyy :'[ Kenapa aku jadi lemah macam neyh ?
  Tolong laa jangan buat aku macam neyh dah :'[  Ya Allah , tambah-2 lagi sekarang dia datang lagi dalam hidup aku . Apa aku harus terima dia dengan senang hati sebab penantian ku selama neyhh tak sia-2 atau bersedih sebab dia akan sakitkan hati aku lagi ? :'[

  Kau tahu macam mana aku crik kau ? Dengan kau dah tak guna number lama aku aku kalang kabut crik kesana kemari , tapi tak dapat jgak new number kau :'[ Aku try tanya ramai orang tak dapat jgak :'[ Everyday ade jea new number message and missed call aku then aku terus cepat-2 call balik manatahu tu kau . Tapi bukan :'[ Hari-2 aku tunggu kau , aku rindu panggilan manja kita <3 BUBU & OMEYY . Kau suka panggil aku BUBU , bila kau panggil aku macam tu kau nampak comel sangat-2 . N kau suka aku panggil kau OMEYY , kau comel dengan nama tu Meyy :'] Aku rindu . Hari-2 aku tunggu kau n akhirnya kau pun datang kat aku Meyy . Allah tahu macam mana rasa happynya aku dapat dengar suara kau tadi Meyy :'[

  Kalaupun kau memang rindu aku tolong laa weyh datang kat aku . Crik aku balik . Bincang dengan aku . Aku tak sabar nak peluk kau , nangis depan kau , n then tengok kau sejukkan hati aku balik . Aku rindu semua tu . Aku rindu gelak kau weyy :'[ Tadi kau sempat buat aku happy balik , aku happy gila Meyy . Pagi-2 buta call aku semata-2 nak cakap *I miss you kat aku . Call aku tengah hari nak cakap benda yang sama . Then kau call aku petang hari untuk cakap beda yang sama lagi . Then malam pun kau call aku untuk cakap benda yang serupa . Kau rindu suara aku ? Aku rindu gila suara kau . Tadi sikit lagi nak menangis time on the phone dengan kau . walau sekejap aku sangat hargai Meyy :'[ Meyy aku tahu kau msti akan stalker aku punya blog jgak . Aku sayang kau . Selamanya aku sayang kau , selamanya aku sudi pegang janji aku :'| Get it sayang :'[
Thanks crik aku balik <3 AKU TAHU KAU CRIK AKU BALIK PUNYA . AKU TAHU KAU TK DAPAT TAHAN DIRI KAU YG KAU MEMANG SAYANG AKU LG , RINDU AKU . AKU PUN SAMA , AKU SYGKAN KAU <3

No comments: