Tuesday, September 20, 2011

Friendship -> ?

   Susah aku nak dapat n crik kawan yg betul-2 kawan skrg nehh :/ Semua macam habak , ha gentle aku cakap ;D Aku dah rasa bosan pulak nak ade kawan . Kejap kata kawan , tapi selfish sial , sume bende nak ikot perot kau jaa , macam aku neyh ikan kau HAHAHAH <-- Gelak sakit hati -,- Asal aku dapat kawan yang sikit-2 bila perlukan aku terus carik aku , tapi bila dah dunia dia happy apa kaki pun tak nampak . Sial ~ Nanti bila aku tak tolong , tak boleh jugak . Aku paling taksuka orang gangggu kawan-2 aku n tgk kawan aku susah hati , ooo sorreeyy memang aku tak bole biarkan . Tapi bila aku perlukan ? Pehh , bantal guling dengan selimut jee tengok-2 kat kanan kiri aku , itu pun sebab benda tak bole gerak-2 , kalau bole mesti dah mnyorok jgak bende alah nehh . Aku bukan nak ungkit dohh , aku nak bagi sedar jea apa yg kau buat tu salah , perlu kau crik aku time susah ? Time kau tengah seronok dgn kawan yg belum tentu bole tolong kau bila kau ade masalah aku message kau pun tak reti nak balas , shit ! Cerita lahh kau kedekut kredit dooh ? Kalau susah bukan main mesage lagi terus sapu call aku haa , lame-2 plak tu , asal bolehh ? Sumpah macam sial dohh kau , ade aku cakap aku jealous kau dengan kawan lama kau tuhh ? Ade ? Tak en ? Jangan perasan sgt n jgn ingat aku neyhh bodoh nak jealous bagai , tapi time kau dgn kawan kau yg lama tu , aku message berapa kali kau ade balas ? Wohh , sumpah tak suka aku macam neyh . If pasal org kacau kau kemain laju crik aku , kau crik org lain ? Tak weyyy aku jugak . Semua org bole respect kau balik sebab apa kau tahu tak ? Sebab aku , kau nak tengok something ? Aku bagi tgk kayys ? Jap ;]


Part neyhh rileks lagi kau baca , kan ? :)

Part 2 :) Aku sengaja upload dari awal nak bagi kau paham , macam mana ceritanya bole sampai kesini , kayys ?:) Jgn banyak comments .


Nampak ? Apa alasan orang taknak cepuk kau sebab apa ? Nampak tak ? :)
 Heyy kawan , kau dah buat aku malu kat wall kau tau ? Kau nak aku campak berapa kat muka kau untuk ganti makan tuu ? Ha ? Citee sikit , nak berapa ? Walau aku benci kau , aku tetap ade kesian kat kau , aku taknak kau jadi macam dulu , sana sini org buli kau . Aku taknak tgk macam tuu , aku sayang kau macam adik aku , tapi kau punya diri tak SEDAR-2 lagi . Nak cakap kau matang , tu memang dah lama aku tau . So sekarang kalau kau nak cerita pasal malu memalukan , mari;) Takapa weyy , bagitau semua org yg aku makan kat rumah kau berpuluh kali , aku mintak kau amek n anta aku balik sesuka hati , ckp lahhh kat Facebook tau ? Lepas neyhh kau jangan heran hidup kau jadi balik macam dulu . Jangan ckp aku tak berhati perut , walau aku geram dgn perangai kau , takdenye aku main kutuk belakang , see ? Kemana pun kau aku backup jugak . 
   Kau suka tengok aku dah berubah macam nehh ? :) Hmmp , thanks tau malu kat wall tu , tu tak seberapa . Aku still ade Bubu n the gang neyhh untuk kau . Kau tunggu jea lah tau geng aku pulak bagi kau malu , baru shiokk sikit . Nak main-2 ungkit kan ? Kita ungkit semua :) Chawluu .

No comments: