Friday, September 23, 2011

:/

 Omeyy <--- Rindu tak panggilan tu ha ? :3 <--- Kau suka buat muka macam neyh juga ;D Babi rinduu sial haha . Hmm .
  Bila Omeyy akubalik ? :'/ Hari-2 aku tunggu dia . Bila tengok picture dia rasa tak boleh tahan nak nangis juga . Tak percaya yang dia bukan aku punya lagi :'[ Aku tak bole merajuk dengan dia lagi , tak bole marah dia lagi , tak bole main kejar-2 dgn dia lagi , tak bole manja dgn dia lagi , tak bole panggil dia Omeyy lagi , tak bole mintak dia suapkan aku lagi , tak bole mintak dukung dgn dia lagi , tak bole nak merempit dgn dia lagi , langgar traffic light tak pakai helmet , tak bole menangis depan dia lagi , tak bolee lah lagi aku nak picit-2 jerawat dia tu :'[ tak bolee lagi aku nak sapu-2 face dia , raba bontot dia , tak bolee lagi naik moto berdua then nyanyi lagu sama-2 :'[ Dah 1 bulan aku tak jumpa dia , 1 bulan lebih . Dulu tak jumpa dia jee sehari aku bolee jadi macam penagih dadah yang sasau tu , tapi sekarang aku harus tahan sorang-2 diri tabahkan hati :'[
   Dulu aku di konkong , dia jaga aku , dia jee peduli aku . Manada org lain dah , aku dh terbiasa dgn dia . Tapi skrg ? Ya Allah , aku harus tunggu dia lagi ? 1 hari nanti Omeyy aku akan balik tak ? Atau memang dia dah takkan pernah kembali ? :'[ Aku harus buat apa ? Bila penantian neyh berakhir ? Sakitnya hati chatting dengan dia :'[ Aku dah tak boleh panggil dia macam biasa , tengok profile dia lagi lahh :'/ Sakitnya hati :'[
   Aku harus rela , aku kan sayang diaa , takkan nak tengok dia tak bahagia jee harihari dengan aku :'[ Aku harus kuat . Hmpp . Ya Allah , kenapa still tak bole lupakan dia ? :'[ Ya memang dia lebih fikirkan perasaan perempuan lain dari aku , ya memang dia banyak kali berdusta , yaaa memang banyak kali aku ditipu , banyak kali aku mengalah , banyak kali aku bagi peluang , tapi.. Tapi aku tak boleh benci dia , kenapa ? Kenapa kau beri aku rasa sayang yang sangat dalam kat org yang tak patut aku sayangi n cintai ? Dia bukan hak milik aku lagi ? :'[
   Bila rasa ini pergi jauh ? :'[ Kenapa harus ada lagi ? Siapa yang boleh faham aku ? :'[ Kekadang aku menangis tengok dia bahagia dengan orang lain , kekadang aku tersenyum dia bahagia dengan orang lain . Dia tak pernah sebahagiaa tu bila dgn aku , aku tak pernah buat dia bahagia macam tu:( Sebab tu aku yang ditinggalkan , aku yang harus mengalah , aku terima .
   Aku nak semua orang tau , aku tak boleh lupakan kau :'/ Ya Allah apa aku boleh dapat sebijik , satu yang macam dia ? Aku taknak banyak-2 permintaan :'[ Aku nak dia :'[ Kalau aku tak dapat dia , kenapa tak ambil jee nyawa aku ? Bila aku boleh berguna untuk dia ? :'[ Neyh jee weyh pengorbanan yang aku mampu buat , menunggu kau sorang-2 , menangis , n terus berharap:( Bye <3 .

No comments: