Monday, October 10, 2011

N E W

   Lepas neyh jangan tanya kemana Putryy yang dulu please ? :) Kalau rasa aku dah lain , jangan salahkan sape-2 , neyh sume sebab memang aku nak perangai aku macam neyh . Jangan salahkan mak bapak aku yang tak reti didik aku , jangan salahkan orang-2 yang pernah buat aku rasa macam nak mampos jea cepat , jangan salahkan orang-2 yang rapat dengan aku dulu n sekarang . Sekarang if aku teruk n hancur mana pun , jangan try nak bagi aku nasihat or apa-2 jeaa kayy ? Aku tak peduli siapa pun , aku sapu jeaa terus bagi makian kat kau . Ingat ! Neyh hidup aku . Tuhan bagi aku peluang untuk hidup & pilih jalan hidup aku sendiri . Jyeahh pegy mati dgn sii Putryy yang bodoh yang dulu , aku skrg yang baru . Bukan yang dulu . Sorry kalau taksuka cara hidup aku yang baru , tapi selagi aku tak ganggu orang , jangan ganggu hidup aku . Aku buat kau lagi teruk ! (y) Kita start dari awal . Kita lupaakan semua yang pernah jadi , sebab benda tu dah jadi , takkan nak menyesal berpanjangan ? Takkan nak salahkan situation ? Takkan nak salahkan takdir ? ZSalahkan diri sendiri sebab aku tak kuat n pandai dulu . Takpa lepas neyh sesapa aku janji tak bole buat aku menangis lagi . Say HELL~O to NEW LIFE . Takada cinta-2 gila babeng ! Takada sedih ! Takada tension ! Takada sakit hati ! Just party , drunks , smoke , sexy , liar , hangout and FREE ;D Welcome Putryy ;D

No comments: