Friday, October 14, 2011

Suka aku yg skrg tk ? [;

 
     Suka tak dengan aku yang sekarang ? Love <-- Go Dai . Dah takda rasa nak menangis nak sedih nak mampos-2 pasal love neyh dah hmm . Now aku nak sahabat , lepak-2 , settlekan musuh , party , drunks , have fun , smoker , drug drug drug n sexy itu yang penting ;P And skrg tambah lagi aku dah get back dgn bestie lama hihi :> Jyeahh aku syg dia gila babeng dulu , tapi dia pegy daa dari hidup aku , n skrg dia dtg balik . Lpas neyh aku taknak dia hilang-2 lagi dah aku lebih rela lpaskan berapa puluh laki daripada dia , well sahabat katakan :) Poney iloveyou kayy ? Hmm untuk sahabat aku yang lainnya , aku sayang jgak <3 Fie , Fayy , Belle , Biyha , Azura , Barbie  Deqya , Myea , Zyrara , Zuren , Verra , Daus , Pijan , Pika , Aisyaa , Faziera , Faizah ILY woyyyy <3 Korg sume jgn risau kayy ? Aku pandai jaga hubungan persahabatan laa ;) Takadanya aku buat korg sakit hati kayy ? Tq tau korg neyh selalu care dgn aku , hmm . And selalu dnga masalah aku , dont worry laa aku takkan sedih lagi dah (: Daripada aku sedih-2 nak fikir baik aku hisap batu dgn Kimmy n Fie HAHA lagi takbole blah . Eh ape-2 jea laa ~ Kayy bagi yg anggap aku neyh makin kerek . So ? Memang kau dua beradik Bohsia lahanat patut kena dengan aku paham tu Milano ? Neyh belum teruk mana kau kena tau ? Haa kau tunggu laa lagi , kau kenal aku kan ? Neyh Putryy laaa ;)
      Aku dah taknak lagi maaf-2kn ank org , aku dh taknak lagi berlembut-2 sopan santun sume eeee pe lancau , kang aku if mcm tu org pijak . Mmg tk ingin aku ! Neyh hdup aku , aku freedom , free ! Tkda sape dh konkong n marah aku . Hari-2 mcm neyh pun ok jgak , tiap tension ade ubat , so takdelaa sedih berpanjangan ;)
    Aku yg sekarang bukan aku yang dulu , dulu ada lagi hati perut , ade lagi rasa kesian , now aku tak kesian kat sesapa , even diri aku sendiri , even aku tau aku yg sekarang bolee hancurkan sendiri ksihatan aku , aku taknak peduli , kayy . Apatah lagi bohsia mulut tajam tapi pengecut macam kau , eee lagi senang wa mau tibai . Gt it ? Nahhh t-.-t

No comments: